2a ASSEMBLEA GENERAL DE L'ASSOCIACIÓ EMPRESARIAL DE LES GARRIGUES -EL VILOSELL
El passat diumenge dia 17 de maig al matí es va celebrar a l'ermita de Sant Sebastià del Vilosell la 2a Assemblea General de l'Associació Empresarial de les Garrigues. La jornada es va desenvolupar durant tot el matí a les 10.00h els associats van arribar al municipi i a 2/4 d'11 es va iniciar la visita turística pel municipi amb la finalitat de donar a conèixer els carrers, les llindres, l'església i la història del municipi. Després de la visita es va passar a desenvolupar l'acte central, la assemblea, amb la presentació de les activitats desenvolupades, el tancament financer del 2025 i a l'aprovació del pressupost i de les activitats del 2026. Acte seguit tots els assistents vàrem anar a visitar el Celler Tomàs Cusiné ubicat a l'edifici de l'antiga cooperativa al mateix passeig del Vilosell i acte seguit va poder fer un complert pica-pica amb vins del mateix celler i productes de proximitat. Resultat final un matí distret i molt agradable.
DIUMENGE 17 MAIG 2026
El passat diumenge dia 17 de maig al matí es va celebrar a l'ermita de Sant Sebastià del Vilosell la 2a Assemblea General de l'Associació Empresarial de les Garrigues. La jornada es va desenvolupar durant tot el matí a les 10.00h els associats van arribar al municipi i a 2/4 d'11 es va iniciar la visita turística pel municipi amb la finalitat de donar a conèixer els carrers, les llindres, l'església i la història del municipi. Després de la visita es va passar a desenvolupar l'acte central, la assemblea, amb la presentació de les activitats desenvolupades, el tancament financer del 2025 i a l'aprovació del pressupost i de les activitats del 2026. Acte seguit tots els assistents vàrem anar a visitar el Celler Tomàs Cusiné ubicat a l'edifici de l'antiga cooperativa al mateix passeig del Vilosell i acte seguit va poder fer un complert pica-pica amb vins del mateix celler i productes de proximitat. Resultat final un matí distret i molt agradable.